недеља, 23. октобар 2011.

Pametan kolač

Kolač koji za vreme pečenja sam napravi podlogu, krem i biskvit a ukusom podseća na krempitu.....za neverovati zar ne?
Potrebno je:
8 jaja
300 gr. šećera
10 kašika brašna
250 gr. margarina
1 l mleka
narendana kora limuna
ekstrat vanile


Postupak pripreme:
Margarin rastopiti i ostaviti da se ohladi.
Žumanca penasto umutiti sa šećerom.
U smesu sa žumancima dodajte brašno, rastopljeni margarin,  ekstrakt vanile i postepeno mleko.
Smesi  lagano dodajte umućeni sneg od belanaca.
Sipati smesu u dobro namašćenu i brašnom posutu tepsiju veličine 20x30cm i peći 60 min na 160C.

6 коментара:

  1. Pravila sam ga pre mesec dana i SJAJAN JE!!! :-))))

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo fin i jednostavan kolac:)

    ОдговориИзбриши
  3. Citala sam na Coolci i bas me zainteresirao!

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast, baš lijepo izgleda, divim se svakome tko ga zna napraviti. Ja sam ga radila dva puta po tom receptu, ali to je bila katastrofa, oba su završila u smeću! Prvi put pekla sam ga 2 sata i 15 min., da bih na kraju ustanovila da je u sredini sirov (voden!), a drugi poklušaj završio je još većim fijaskom.

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Sanela, ja sam ga prvi put pravila i to baš striktno po merama bez ikakvog inprovizovanja...ja sam oduševljena, mada se mojoj ćerki ne dopada.
    I da ne zaboravim.....dovoljno ga je peći 60min.
    Pozzzzzzzzzzz

    ОдговориИзбриши